Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zamieszczam bez zgody autora, ale jest wśród nas i chyba się nie pogniewa.
PORADY
1. Najważniejsze w grze są nie punkty a wojsko... a wiec robić głównie z budowli barak plac jeźdźców oraz budowę katapult ( do 71 lewela ) wtedy wojsko robi się na 1 % szybkości gdy początkowo 100 razy wolniej się robiło....(np barak 71lewel robi dwa razy szybciej wojsko niż barak 70 lewel)
2. Nie da się utrzymać wszystkich zamków równie rozwinietych a wiec odpada robienie każdego militarnie....
3. Stolica jest NAJWAŻNIEJSZA bo jej nie stracicie nigdy a jest najmniej atakowana bo daje najmniej korzyści...
4. Wojsko powinno się rekrutować cały czas w każdym zamku ( bez wyjątku ,każde wojsko jest cenne )
5. Koszty poddania się warto ustawić w zamkach na 25% gdyż jest to najbardziej bezpieczne ustawienie.
6. Gdy atakujecie wysyłać chwilę przed atakiem zwiad żeby nie naciąć się w ataku na niespodziankę... a tak to wiecie co za chwilkę zaatakujecie
7.Robić spichlerz w głównym zamku na taki poziom żeby dało się zmieścić surowce w razie mielibyście konieczność burzyć jakiś zamek.
8.Strasznie bardzo ważne są badania specjalne w laboratorium żeby mieć jak największy poziom. Mogą zburzyć wam budowle w zamku a badania zostaną! Pyzatym każdy lewel badań to 10% więcej ataku lub obrony (wytrzymałości)
9. O waszej obronie podczas ataku decyduję - liczba wojska, badania specjalne, WAŁ oraz szczęscie...
10.Liczba miejsc pod budowę w zamku poniżej 700 jest słabą liczbą...
11.Warto zapoznać swoich sąsiadów pisząc z nimi którzy są od was najbliżej z sojuszu gdyż oni będą wam najwięcej pomagać w razie obrony lub ataków na innych graczy.
12.Wg mnie budowla "kryjówka " jest bezcelowa u mnie ma wszędzie poziom 0 ... gdyż to gra strategiczna i nie można być z założenia ze będą nas jechać.
13. Z jednego zamku można w jednym czasie na jeden zamek wysłać maksymalnie jednego senatora a wiec żeby szybko przejąć jakiś zamek zalecane jest budowanie senatu na wysoki poziom w 4-5 zamkach.
14.Wysyłać senatorów w jak najbliższym odstępie czasowym
15.Na początku Starajcie się zbudować jak najszybciej ok 9-10 zamków ...gdy urośniesz w siłę zburzysz kilka zamków i zaczniesz przejmować
16. Zamki szare maja ustawienia walk 100% a wiec wystarczy jeden Bardzo mocny atak żeby wybić całe wojsko ( nie dzielić wojska na kilka ataków )
17. Templariuszy rekrutuje się TYLKO w zamkach na świętym miejscu (miejsce na mapie powozów oznaczone krzyżem ) natomiast Paladynów wyłącznie w baldurach (złote zamki na mapie )
18. Baldury nie są wliczane do liczby zamków mają 900 miejsc pod budowę oraz maksymalne wydobycie surowców i kamieni szlachetnych.
19. Chcesz liczyć na dodatkowe wsparcie militarne w razie ataków na Ciebie napisz do keksia a on Ci powie gdzie wysyłać surowce ...(projekt star)
20. Warto znaleźć sobie gracza – Opiekuna który będzie dawał porady , dosyłał surowce na początku rozwoju w grze….
21. Mieć u siebie kogoś na ZU (zastępstwie urlopowym) to podstawa. Wasze konto nigdy nie zszarzeje , wrazie problemów nieoczekiwanych ktoś wam będzie rozwijał konto. Nie może czytać wiadomośći , burzyć zamki ani atakować a wiec szkód robić..
22. Nie usuwaj raportów z walk zbyt pochopnie gdyż mogą Ci się przydać w wyjaśnianiu sporów
23.Wysyłając wsparcie nie wysyłaj taranów gdyż one nie walczą z jednostkami (służą tylko do burzenia wału)
24. Wysyłając wsparcie ślij wojsko każde oddzielnie (oddzielnie piechota oddzielnie konnica i oddzielnie katapulty) gdyż każde wojsko ma inną szybkość a wysyłając razem idzie z tempem najwolniejszego oddziału.
25. Chcesz liczyć na dodatkowe wsparcie militarne w razie ataków na Ciebie napisz do keksia a on Ci powie gdzie wysyłać surowce ...(projekt star)
26.Zanim wyślesz atak korzystaj z symulatora walk . Da Ci wstępną orientację z przebiegu walki.
Mam nadzieję ze niektórym się przydadzą moje rady
pozdrawiam
Jendrzej99
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 525.56 kB (Maksimum: 584.52 kB) ]